Φυσικής ιατρικής και αποκατάστασης
Γιατί να μας επιλέξετε;

Το Τμήμα Φυσικής Ιατρικής και Αποκατάστασης της Κλινικής «ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ» έχει ανθρωποκεντρικούς στόχους και αποσκοπεί στην επανένταξη του ασθενούς στο κοινωνικό σύνολο. Η δέσμευση αυτή προϋποθέτει εμπειρία και αφοσίωση καθώς και την ικανότητα να αφουγκράζεται κανείς τις ανησυχίες των πασχόντων. Μέσα από τη γνώση και με γνώμονα την επιστημονική προσέγγιση, οι άνθρωποι του Τμήματος επαναφέρουν στην καθημερινή ζωή χιλιάδες ασθενείς με κινητικά και οργανικά προβλήματα, χαρίζοντάς τους πάλι μια ευκαιρία να συμμετέχουν στους ρυθμούς της σύγχρονης ζωής.

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή για να κλείσετε ραντεβού, μπορείτε να απευθυνθείτε στη Γραμματεία του Τμήματος
+30 2310 390 766 | +30 2310 380 000

Η λειτουργία του Τμήματος Φυσικής Ιατρικής και Αποκατάστασης της Κλινικής «ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ» ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2002 με σκοπό την παροχή υπηρεσιών αποκατάστασης σε ασθενείς που νοσηλεύονται στην Κλινική. Οι υπηρεσίες αυτές αφορούν ασθενείς που έχουν έκπτωση των λειτουργικών τους ικανοτήτων, τραυματικής ή οργανικής αιτιολογίας.

Υπηρεσίες του Τμήματος

Οι υπηρεσίες του Τμήματος Φυσικής Ιατρικής και Αποκατάστασης της Κλινικής είναι εξειδικευμένες ανάλογα με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ασθενής και οι οικείοι του και αποσκοπούν στην επίλυσή τους.

Τι είναι η Αποκατάσταση;

Η Αποκατάσταση περιλαμβάνει τις έννοιες έλλειμμα, ανικανότητα και αναπηρία. Σύμφωνα με το  Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (Π.Ο.Υ.) το νόημα των ορισμών είναι:

Φιλοσοφία των ανθρώπων του Τμήματος

Σκοπός των υπηρεσιών αποκατάστασης είναι η επανεκπαίδευση του ασθενούς, με κριτήριο την αξιοποίηση των ικανοτήτων του και τη βελτίωση της λειτουργικότητας του. Απώτερος στόχος είναι η επανένταξη του ασθενούς στον κοινωνικό του ρόλο.

Σε ποιους απευθύνεται το Τμήμα;

Οι υπηρεσίες του Τμήματος προσφέρονται σε ασθενείς που έχουν υποστεί βλάβες από νευρολογικές, ορθοπαιδικές και καρδιαγγειακές παθήσεις, όπως:

Μετά την αντιμετώπιση της οξείας φάσης της πάθησης και εφόσον υπάρχουν λειτουργικά προβλήματα, οργανώνεται ένα πρόγραμμα αποκατάστασης προσαρμοσμένο στις ανάγκες του κάθε ασθενούς.

Ιατρική φροντίδα σε εξωτερικούς ασθενείς

Οι υπηρεσίες αποκατάστασης παρέχονται και σε ασθενείς που επισκέπτονται τα Εξωτερικά Ιατρεία του Τμήματος της Φυσικής Ιατρικής και Αποκατάστασης της Κλινικής. Στα Εξωτερικά Ιατρεία αντιμετωπίζονται οι ασθενείς που δεν επιθυμούν ή δε χρειάζεται να νοσηλευτούν στην Κλινική. Στους ασθενείς αυτούς γίνεται αξιολόγηση των προβλημάτων, εκτίμηση της κατάστασης και οργάνωση του προγράμματος αποκατάστασης, χωρίς να είναι απαραίτητη η νοσηλεία τους στην Κλινική.

Διεπιστημονική Ομάδα Αποκατάστασης της Κλινικής «ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ»

Η αντιμετώπιση των προβλημάτων του ασθενούς γίνεται από διαφόρους θεραπευτές και ποικίλες ιατρικές ειδικότητες. Όλοι μαζί συμμετέχουν στην οργάνωση και υλοποίηση του προγράμματος αποκατάστασης και αποτελούν την Ομάδα Αποκατάστασης. Η προσφορά υπηρεσιών αποκατάστασης διαμέσου της Ομάδας Αποκατάστασης αποτελεί το μόνο σωστό τρόπο προσέγγισης των ασθενών με ειδικά προβλήματα.

Από ποιους αποτελείται;

Η Διεπιστημονική Ομάδα Αποκατάστασης της Κλινικής «ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ» αποτελείται από ιατρούς και θεραπευτές που είτε εργάζονται στην Κλινική σε μόνιμη βάση, είτε συνεργάζονται με την Κλινική ως εξωτερικοί συνεργάτες. Ο συντονισμός της ομάδας γίνεται από τον υπεύθυνο Φυσίατρο που οργανώνει τις υπηρεσίες και τις συγκεντρώσεις. Η ομάδα συγκεντρώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα, με σκοπό την ενημέρωση των θεραπευτών σχετικά με την πορεία του ασθενούς και τον προγραμματισμό της συνέχισης του προγράμματος. Τα βασικά μέλη της Διεπιστημονικής Ομάδας Αποκατάστασης της Κλινικής «ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ» είναι:

Οι ιατρικές ειδικότητες που βρίσκονται σε στενή σχέση με τη Διεπιστημονική Ομάδα Αποκατάστασης στην Κλινική «ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ» είναι:

Αντιμετώπιση μυοσκελετικού πόνου

Το Τμήμα Φυσικής Ιατρικής και Αποκατάστασης της Κλινικής «ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ»  εστιάζει επίσης το ενδιαφέρον του στην αντιμετώπιση του μυοσκελετικού πόνου. Όπως ακριβώς γίνεται με τις υπηρεσίες αποκατάστασης, οι ασθενείς με μυοσκελετικό πόνο έχουν τις επιλογές να επισκεφτούν τα Εξωτερικά Ιατρεία του Τμήματος και:

Μέσα αντιμετώπισης του μυοσκελετικού πόνου

Τα μέσα αντιμετώπισης του μυοσκελετικού πόνου που χρησιμοποιούνται στο Τμήμα της Φυσικής Ιατρικής και Αποκατάστασης είναι:

Η επιλογή του τρόπου αντιμετώπισης του πόνου εξαρτάται από τις ανάγκες και τα προβλήματα του κάθε ασθενούς.

Εξειδικευμένη Μυοσκελετική Φυσικοθεραπεία - Manual Therapy

Τι είναι το Manual Therapy;

Το Manual Therapy (MT) αποτελεί εξειδίκευση στον τομέα της Φυσικοθεραπείας που ασχολείται με την αντιμετώπιση των παθήσεων του νευρο-μυοσκελετικού συστήματος.

Η θεραπεία εφαρμόζεται με τα χέρια του εξειδικευμένου φυσικοθεραπευτή (Manual Therapist) και περιλαμβάνει ήπιους χειρισμούς και κινητοποίηση των αρθρώσεων, των νεύρων, των μυών, των περιτονιών και των τενόντων. Εκτός από τις παθητικές τεχνικές που εφαρμόζονται, δίνεται έμφαση στην ενεργητική συμμετοχή του ασθενή. Έτσι, χρησιμοποιούνται οι ευεργετικές ιδιότητες της ενεργητικής άσκησης και της επανεκπαίδευσης του κινητικού ελέγχου.

Στόχος της θεραπείας είναι όχι μόνο η ανακούφιση των συμπτωμάτων, αλλά και η αντιμετώπιση της αιτίας που τα προκαλεί.

Σε ποιους απευθύνεται το Manual Therapy

Το Manual Therapy απευθύνεται σε:

Μερικά παραδείγματα των παθήσεων που αντιμετωπίζονται με Manual Therapy είναι:

Οι γιατροί του τμήματος:

No Doctors found.
Οι γιατροί του τμήματος:

Χρήσιμες συμβουλές για τη νοσηλεία σας

Featured
Super Cool App

This app consider itself as a crayon, it might not be your favorite color but one day you'll need it to complete your picture.

Create Your Account Today!
Άρθρα

Διαβάστε τα τελευταία άρθρα μας. Βρείτε πληροφορίες σχετικά με διάφορες παθήσεις αλλά και συμβουλές για την υγεία σας.