Συχνές Ερωτήσεις

Με ποιoν τρόπο έρχεται κανείς στην Κλινική;

Με αστική συγκοινωνία, το λεωφορείο νούμερο 58 σταματάει στη στάση «ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ». Η διεύθυνση της Κλινικής είναι Χαριλάου Τρικούπη 1, Τ.Κ. 55236, Πανόραμα Θεσσαλονίκης. Από τον περιφερειακό της πόλης, θα χρησιμοποιήσετε την έξοδο προς Πανόραμα.

Υπάρχει ασθενοφόρο αν χρειαστώ;

Τρία πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα βρίσκονται στη διάθεση των ασθενών για τη μεταφορά τους από και προς την Κλινική. Τα δύο από τα τρία λειτουργούν ως Κινητές Μονάδες Εντατικής Θεραπείας, με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό (monitor, αναπνευστήρα, απινιδωτή κλπ), παρέχοντας τη δυνατότητα αντιμετώπισης όλων των επειγόντων προβλημάτων των μεταφερόμενων ασθενών. Το τηλέφωνο που μπορείτε να καλείτε είναι το 2310 380 166.

Τι ώρες λειτουργεί η Γραμματεία Ασθενών;

Η Γραμματεία Ασθενών είναι ανοικτή Δευτέρα με Παρασκευή από τις 7:00 έως τις 17:00, ενώ το Σάββατο και την Κυριακή από τις 7:00 έως τις 15:00. Οι ασθενείς και οι συνοδοί τους μπορούν να απευθύνονται στο προσωπικό της Γραμματείας Ασθενών για οποιαδήποτε πληροφορία ή εξυπηρέτηση από κοντά ή εξ αποστάσεως στο τηλέφωνο 2310 380 000.

Τι χρειάζεται να φέρω μαζί μου από επίσημα έγγραφα για να υποβληθώ σε κάποια εξέταση ή να κάνω εισαγωγή στην Κλινική;

Κατά την άφιξή σας στην Κλινική, πρέπει να έχετε μαζί σας το δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, το ΑΦΜ και το ΑΜΚΑ σας. Εάν ο ασθενής είναι ανήλικος, θα χρειαστεί το ΑΜΚΑ του ιδίου, καθώς επίσης το δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, το ΑΦΜ και το ΑΜΚΑ του γονέα ή κηδεμόνα του. Σε περίπτωση χρήσης ιδιωτικής ασφάλειας, θα χρειαστεί και ο αριθμός συμβολαίου σας.

Τι ώρα να έρθω για να κάνω το εξιτήριο του ασθενή μου; Μέχρι τι ώρα γίνονται τα εξιτήρια;

Τα εξιτήρια γίνονται συνήθως μέχρι τις 10 το πρωί. Έτσι, αποφεύγετε επιπρόσθετη χρέωση, αλλά και διευκολύνετε άλλους ασθενείς που περιμένουν να εισαχθούν. Σε κάθε περίπτωση, επικοινωνήστε με τον θεράποντα γιατρό για τον προγραμματισμό του εξιτηρίου.

Πού μπορώ να δώσω αίμα για τον ασθενή μου; Με ποιον θα συνεννοηθώ;

Η αιμοδοσία της Κλινικής κατά προτίμηση γίνεται στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο (2310 846291), στο ΑΧΕΠΑ και στον Άγιο Παύλο Θεσσαλονίκης. Μετά την αιμοδοσία, επικοινωνήστε με την προϊσταμένη του ορόφου του ασθενή σας για ενημέρωση.

Από πού μπορώ να πάρω πληροφορίες για τα εξωτερικά ιατρεία και να ενημερωθώ για το σχετικό κόστος;

Επείγοντα περιστατικά όλων των ειδικοτήτων γίνονται δεκτά όλο το 24ωρο. Για οποιαδήποτε πληροφορία ή για να κλείσετε ραντεβού, μπορείτε να απευθυνθείτε στη Γραμματεία Εξωτερικών Ιατρείων (τηλ: 2310 390 766, 2310 380 000). Από εκεί θα ενημερωθείτε σχετικά με τις χρεώσεις. 

Υπάρχει σύμβαση με κρατικούς ασφαλιστικούς φορείς;

Η Κλινική έχει σύμβαση με τα ασφαλιστικά ταμεία του ΕΟΠΥΥ, του ΤΥΠΕΤ και του ΕΔΟΕΑΠ . Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία της Κλινικής στο 2310 380000.

Υπάρχει σύμβαση με ιδιωτικές ασφάλειες;

Η Κλινική έχει σύμβαση με τις ιδιωτικές ασφαλιστικές ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ (μόνο ατομικά συμβόλαια), ΑΓΡΟΤΙΚΗ/ERGO, ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ, GROUPAMA, EUROLIFE, NN, AXA, INTERAMERICAN, ALLIANZE και METLIFE (ατομικά και ομαδικά). Οι ασθενείς που είναι ασφαλισμένοι σε κάποια άλλη ασφαλιστική εταιρία πληρώνουν κανονικά τον λογαριασμό τους κατά την έξοδό τους από την Κλινική και στη συνέχεια υποβάλλουν τα έξοδα στην ασφαλιστική τους, ώστε να αποζημιωθούν ανάλογα με τις καλύψεις του συμβολαίου τους. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία Ασθενών της Κλινικής στο 2310 380000.

Τι δωμάτια έχετε και τι μου παρέχει το καθένα;

Η Κλινική διαθέτει LUX, μονόκλινα, δίκλινα και τρίκλινα δωμάτια. Κάθε δωμάτιο έχει ιδιαίτερο μπάνιο, αυτόνομο κλιματισμό και τηλεόραση. Στο μονόκλινο δωμάτιο υπάρχει καναπές/κρεβάτι για τον συνοδό, παρέχεται πλήρης σίτιση και επιτρέπεται η 24ωρη παραμονή ενός συνοδού.

Υπάρχει κυλικείο στην Κλινική;

Το Κυλικείο για ροφήματα, μικρο-γεύματα, τύπο και μικρά άνθη, βρίσκεται στον δεύτερο όροφο, κοντά στην κεντρική είσοδο της Κλινικής. Είναι ανοικτό από τις 7:00 έως τις 22:30. 

Υπάρχει ασύρματο δίκτυο στην Κλινική;

Υπάρχει δωρεάν ασύρματο δίκτυο ίντερνετ σε όλους τους χώρους αναμονής, αλλά και στα δωμάτια.

Υπάρχει φαρμακείο λιανικής στην Κλινική;

Φαρμακείο για πώληση φαρμάκων στην Κλινική, δεν υπάρχει.

Πού μπορώ να διανυκτερεύσω εκεί κοντά ως συνοδός;

Στην περιοχή του Πανοράματος, υπάρχουν ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια, με τα οποία η Κλινική έχει σύμβαση. Για πληροφορίες, τηλεφωνήστε στο 2310 380 000.

Επιτρέπονται επισκέψεις στην Κλινική κατά την περίοδο της πανδημίας;

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, για λόγους ασφαλείας, έχουμε απαγορεύσει τις επισκέψεις στην Κλινική. Αυτό το μέτρο είναι απαραίτητο, ώστε να εξασφαλίσουμε ότι τόσο οι ασθενείς μας, όσο και οι εργαζόμενοι της Κλινικής θα παραμείνουν ασφαλείς. Με τον τρόπο αυτό, ελαχιστοποιούμε τον αριθμό των ατόμων που βρίσκονται στις εγκαταστάσεις μας και έτσι μειώνεται σημαντικά ο κίνδυνος διασποράς του ιού. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι, εάν πρόκειται να υποβληθείτε σε μια τυπική εξέταση ή σε μία προγραμματισμένη χειρουργική επέμβαση, θα πρέπει να προσέλθετε στην Κλινική μόνοι σας.

Εξαίρεση γίνεται μόνο στις παρακάτω περιπτώσεις: 

• Εφόσον χρειάζεστε ειδική βοήθεια για να μεταβείτε στην Κλινική. 
•  Εάν το παιδί σας πρέπει να υποβληθεί σε κάποια εξέταση ή να νοσηλευθεί (1 γονέας / κηδεμόνας).

Η Κλινική λαμβάνει μέτρα προστασίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας;

Στην Κλινική «ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ» έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα και τις προφυλάξεις που προτείνουν οι ειδικοί, ώστε να ελαχιστοποιήσουμε τον κίνδυνο διασποράς του COVID-19. Δεσμευόμαστε να σας κρατήσουμε ασφαλείς.
Όταν επισκεφθείτε την Κλινική, θα παρατηρήσετε ότι:

• Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική και εφαρμόζεται από όλους.
• Όλοι οι ασθενείς, οι επισκέπτες και το προσωπικό πρέπει να φορούν μάσκες. (Αποδεκτές μάσκες είναι οι χειρουργικές, οι υφασμάτινες και οι μάσκες N95 χωρίς βαλβίδα. Οι μάσκες ΔΕΝ πρέπει να περιέχουν βαλβίδα, καθώς επιτρέπουν τη διαφυγή του μη φιλτραρισμένου αέρα).
• Η είσοδος επιτρέπεται μόνο από την κεντρική πύλη της Κλινικής. Όλα τα άλλα σημεία εισόδου παραμένουν κλειστά κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
• Πραγματοποιείται έλεγχος του πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης των ασθενών και του συνοδού τους από το προσωπικό της Κλινικής, πριν εισέλθουν στο κτίριο της Κλινικής.
• Τηρούνται τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης στους χώρους.
• Πραγματοποιείται ενισχυμένος καθαρισμός των αιθουσών εξέτασης και του εξοπλισμού μετά από κάθε ασθενή, καθώς και των υπόλοιπων χώρων της Κλινικής.