Αναγεννητική Ιατρική

Η Αναγεννητική Ιατρική είναι ένας ραγδαία εξελισσόμενος κλάδος της ιατρικής με ανάπτυξη νέων θεραπειών, όχι μόνο για την Ορθοπαιδική, αλλά για όλες τις ιατρικές ειδικότητες. Βασίζεται στα βλαστοκύτταρα και στους αυξητικούς παράγοντες των αιμοπεταλίων του πλάσματος.

Με τις θεραπείες της Αναγεννητικής Ιατρικής, ένα σημείο του σώματος που έχει υποστεί βλάβη, είτε λόγω μιας εκφυλιστικής πάθησης είτε ενός τραυματισμού, θεραπεύεται μέσω διέγερσης της διαδικασίας της αυτοΐασης.

Το Ορθοπαιδικό Ιατρείο Αναγεννητικής Ιατρικής, εφαρμόζοντας τις σύγχρονες εξελίξεις της ιατρικής, στοχεύει στη θεραπεία των Ορθοπαιδικών παθήσεων και κακώσεων χωρίς χειρουργική αντιμετώπιση.

Με υπερσύγχρονο εξοπλισμό, τεχνογνωσία και πιστοποιημένες μεθόδους, αποτελεί το τμήμα που θα εξασφαλίσει τη δική σας εξατομικευμένη φροντίδα με παροχή υπηρεσιών υγείας υψηλής ποιότητας.

Μάθετε περισσότερα
Επικοινωνια

Προγραμματίστε την εξέτασή σας στο ιατρείο Αναγεννητικής Ιατρικής.

Συμπληρώστε τη φόρμα
- Ποιους αφορα -
 Το Ιατρείο Αναγεννητικής Ιατρικής
 Απευθύνεται σε ασθενείς

Που πάσχουν από οστεοαρθρίτιδα, κυρίως στο γόνατο, αλλά και άλλων αρθρώσεων.
Με εκφυλιστική ρήξη μηνίσκου ή χονδροπάθεια.
Με παθήσεις των τενόντων, όπως τενοντίτιδες, επικονδυλίτιδα ή μερική ρήξη υπερακανθίου στον ώμο.

Γνωρίστε το Ιατρείο Αναγεννητικής Ιατρικής της Κλινικής μας
-Στεκομαστε διπλα σας-
Γιατί να επιλέξω την Κλινική «ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ» ;
Εξειδικευμένο Κέντρο

Οι υπηρεσίες παρέχονται από τον επιστημονικά υπεύθυνο, ορθοπαιδικό χειρουργό, σε συνεργασία με διεπιστημονική ομάδα ιατρών, βιολόγων, νοσηλευτών, φυσικοθεραπευτών και γυμναστών. Η ολοκληρωμένη πλαισίωση του ιατρείου με εξειδικευμένη ομάδα επιστημόνων αποτελεί χρέος μας προς τους ασθενείς που μας εμπιστεύονται.

Σύγχρονος και πιστοποιημένος εξοπλισμός

Τα Ορθοπαιδικό Ιατρείο Αναγεννητικής Ιατρικής είναι εξοπλισμένο με σύγχρονα και άρτια μηχανήματα για την εφαρμογή των μεθόδων της αναγεννητικής ιατρικής. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή των βλαστοκυττάρων και των PRP είναι πιστοποιημένα και κατασκευάζονται στη Γερμανία και την Ελβετία.

Ασφάλεια και αποτελεσματικότητα

Το κυριότερο πλεονέκτημα είναι ότι οι θεραπείες αυτές, ως βιολογικές, δεν αποτελούν φάρμακο, με αποτέλεσμα να είναι ό,τι πιο ασφαλές μπορεί να εφαρμοστεί. Επίσης, δεν στοχεύουν στο να καλύψουν απλώς τα συμπτώματα, αλλά ενισχύουν τη δυνατότητα του οργανισμού για επούλωση. Έτσι, αποτελούν μία εναλλακτική, χωρίς παρενέργειες, για επιτάχυνση της επούλωσης του ιστού που πάσχει και σε πολλές περιπτώσεις αποφυγή μιας επερχόμενης χειρουργικής επέμβασης.

Καθοδήγηση μετά τη θεραπεία

Ακόμα και μετά τη θεραπεία, είμαστε συνεχώς δίπλα στον ασθενή. Συνήθως, χορηγείται πρόγραμμα φυσικοθεραπείας με οδηγίες προς τον φυσικοθεραπευτή. Το πρόγραμμα είναι εξατομικευμένο για την κάθε πάθηση και προσαρμοσμένο στις ανάγκες του συγκεκριμένου ασθενούς. Τέλος πραγματοποιούμε τακτικούς επανελέγχους για αντικειμενική εκτίμηση της βελτίωσης.

Ποια είναι τα βήματα:

01

Στη θεραπεία με βλαστοκύτταρα, λαμβάνεται υλικό από τον λιπώδη ιστό της κοιλιάς του ασθενούς, με τοπική αναισθησία και ειδικό εξοπλισμό σε αίθουσα της Κλινικής.

02

Στη συνέχεια, το φιαλίδιο με το λίπος φυγοκεντρείται για να απομονωθεί ο λιπώδης ιστός. Γίνεται μηχανική διάσπαση του λιπώδους ιστού σε 2 σύριγγες και μετά από 2η φυγοκέντρηση προκύπτει διάλυμα που περιέχει 2.500.000 βλαστοκύτταρα.

03

Στο διάλυμα των βλαστοκυττάρων προστίθεται αυτόλογο πλάσμα με συμπυκνωμένα αιμοπετάλια (PRP) που παρασκευάζεται από το αίμα του ασθενούς.
Ο γιατρός εγχύει το διπλό διάλυμα (βλαστοκύτταρα + PRP) στο σημείο της πάθησης σαν μία απλή ένεση. Η διαδικασία διαρκεί συνολικά 1 ώρα.

04

Το τελικό αποτέλεσμα είναι η καταστολή της φλεγμονής, η ενίσχυση της επούλωσης και η διακοπή της εκφύλισης.

Για πληροφορίες καλέστε μας
Καθημερινά 9.00 με 17.00
- προσωπικο -
Οι άνθρωποί μας

‘’Στόχος μου είναι να παρακολουθώ στενά τις εξελίξεις της επιστήμης σε διεθνές επίπεδο, έτσι ώστε εφαρμόζοντας πρωτοποριακές θεραπείες να διατηρώ τους ανθρώπους δραστήριους με τα ελάχιστα δυνατά ενοχλήματα και τη μέγιστη δυνατή λειτουργικότητα. Η επίτευξη ανώδυνης κίνησης και λειτουργικότητας αποκαθιστά την ποιότητα ζωής των ασθενών μας.

Το όραμά μου είναι όλο και περισσότεροι άνθρωποι να αποφύγουν τη χειρουργική επέμβαση και να βρουν λύση μέσω της αναγεννητικής ιατρικής και των βλαστοκυττάρων.''

- Δρ. Τρύφων Τότλης, Επιστημονικά υπεύθυνος του ιατρείου

Γεώργιος Γραμματικός

Ειδικός Ηπατολόγος, Γαστρεντερολόγος

-binteo-

Η εμπειρία της κ. Κατερίνας από το ιατρείο αναγεννητικής ιατρικής

-binteo-

Η εμπειρία της κ. Ερασμίας από το ιατρείο αναγεννητικής ιατρικής

Αντιμετώπιση γυναίκας 64 ετών με χονδροπάθεια επιγονατίδας
Κορυφαίοι αθλητές που επιλέγουν θεραπεία με βλαστοκύτταρα
- ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ -
Ασθενείς που αντιμετωπίστηκαν στο ιατρείο μας

Γυναίκα 62 ετών με οστεοαρθρίτιδα, είχε χρόνιο πόνο στην έσω πλευρά του αριστερού γόνατος, με αποτέλεσμα να περιορίσει σημαντικά τις δραστηριότητές της και να επιβαρύνει το δεξί της γόνατο.

Επισκέφθηκε το ιατρείο αναγεννητικής ιατρικής αναζητώντας εναλλακτική λύση στο πρόβλημά της, καθώς θεωρούσε ότι είναι νέα για να χειρουργηθεί.

Αποφασίσαμε από κοινού να προσπαθήσουμε, χωρίς επέμβαση, να επανέλθει στις δραστηριότητες που έκανε πριν και να σταματήσουμε την εξέλιξη της οστεοαρθρίτιδας.
Υποβλήθηκε σε έγχυση βλαστοκυττάρων και στα δύο γόνατα, τα οποία απομονώσαμε με τοπική αναισθησία από το λίπος της κοιλιάς της.

Εξήλθε εντός 1 ώρας από την κλινική περπατώντας, ακολούθησε ειδικό πρόγραμμα φυσικοθεραπείας και σήμερα, 6 εβδομάδες μετά την έγχυση, βαδίζει χωρίς πόνους και ακολουθεί πρόγραμμα σταδιακά αυξανόμενης σωματικής δραστηριότητας για απώλεια βάρους.

Γεώργιος Γραμματικός

Ειδικός Ηπατολόγος, Γαστρεντερολόγος

Ασθενής 37 ετών με χονδροπάθεια δεξιού γόνατος, εργαζόμενη σε σούπερ μάρκετ, υπέφερε από έντονους πόνους στα σκαλοπάτια, στην παρατεταμένη ορθοστασία και στο βαθύ κάθισμα, με αποτέλεσμα αδυναμία να εργαστεί και να εκτελέσει καθημερινές δραστηριότητες. Τα αντιφλεγμονώδη φάρμακα και ο πάγος προσέφεραν παροδική μόνο ύφεση των συμπτωμάτων. Είχε διαβάσει για τη μέθοδο με τα βλαστοκύτταρα και μας εμπιστεύτηκε, με ζητούμενο να μπορέσει να επιστρέψει στην εργασία της.

Υποβλήθηκε σε έγχυση βλαστοκυττάρων στο γόνατο, τα οποία απομονώσαμε με τοπική αναισθησία από το λίπος της κοιλιάς της. Εξήλθε εντός 1 ώρας από την κλινική περπατώντας, ακολούθησε πρόγραμμα ενδυνάμωσης τετρακεφάλου και γλουτιαίων και τοποθετήθηκαν ειδικοί πάτοι για αποφόρτιση της πάσχουσας περιοχής.

Επανήλθε στην εργασία της 2 εβδομάδες μετά την έγχυση, με τους πόνους σταδιακά να υποχωρούν και να δηλώνει «Νιώθω το γόνατό μου σταθερό. Μπορώ πλέον να το εμπιστευτώ.»

Ιακωβίδης Χαράλαμπος

Χειρουργός

Άνδρας 58 ετών προσήλθε στο ιατρείο αναγεννητικής ιατρικής με πόνο στο δεξιό ώμο που του περιόριζε την κίνηση και τον δυσκόλευε να κοιμηθεί. Από τον κλινικό και ακτινολογικό έλεγχο διαγνώστηκε υπακρωμιακή προστριβή δεξιού ώμου και μερική ρήξη του υπερακανθίου. Αποφασίσαμε να εξαντλήσουμε τις δυνατότητες της συντηρητικής θεραπείας πριν προχωρήσουμε σε αρθροσκόπηση ώμου και παράλληλα να ενισχύσουμε την επουλωτική δυνατότητα του οργανισμού στο σημείο.

Ο ασθενής υποβλήθηκε σε 2 εγχύσεις στον ώμο με αυτόλογο πλάσμα με συμπυκνωμένα αιμοπετάλια (μέθοδος PRP, εταιρείας Arthrex, Γερμανία), το οποίο απομονώθηκε από το αίμα του ασθενή. Η κάθε έγχυση PRP περιείχε και υαλουρονικό (υψηλού μοριακού βάρους, εταιρείας Biotech, Ελβετία), για να μειώσει την προστριβή.

Ο ασθενής ακολούθησε εξειδικευμένο πρόγραμμα σταθεροποίησης της ωμοπλάτης και 3 εβδομάδες μετά το άνω άκρο απέκτησε πλήρες εύρος κίνησης ανώδυνα και επανήλθε η ποιότητα του ύπνου χωρίς να πονάει.

Ιακωβίδης Χαράλαμπος

Χειρουργός

-κριτικες-

Εντυπώσεις Ασθενών

“Νέος όμως καταρτισμένος και έμπειρος. Αυτό εξάλλου επαληθεύεται από τις εξέχουσες συνεργασίες που είχε/έχει στον κλάδο ( Κλινική Άγιος Λουκάς, γιατρός του ΠΑΟΚ, συνεργασία με Σικάγο Μπουλς κτλ) Νιώθουμε τυχεροί σαν ασθενείς να μπορούμε να εξεταζόμαστε από έναν επιστήμονα αυτού του βεληνεκούς. Ευχαριστούμε για την λεπτομέρεια και την προσοχή που δώσατε στον καθένα μας ξεχωριστά.”
- Αικατερινη Γ
...Να είστε πάντα καλά!
“Με επισταμένη κλινική εξέταση του ασθενή και σωστή ιατρική διάγνωση και εκτίμηση της πάθησης,αναλύει διεξοδικά το πρόβλημα στον πάσχοντα, προτείνει τις ενδεικνυόμενες λύσεις και εφαρμόζει τις πιο σύγχρονες θεραπείες με άριστο αποτέλεσμα.
Τον εμπιστεύομαι ανεπιφύλακτα και σαν Ιατρό, αλλά και σαν άνθρωπο.”
- Δήμος Λαζαρίδης
...Να είστε όλοι καλά!!!
“Καταπληκτικός γιατρός και ανθρώπος ταυτόχρονα! Στην περιπέτεια που είχα με το γόνατο μου (ρήξη μηνίσκου) με τις φυσιοθεραπείες που μου συνέστησε και με το κατάλληλο πρόγραμμα εκγύμνασης (και χωρίς χειρουργείο) πλέον γυμνάζομαι κανονικά (CrossFit) και ανεβαίνω στο βουνό χωρίς  κανένα προβλήμα. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Γιατρέ για την πολύτιμη βοήθεια σου.Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όλους.”
- Σακης Ρόσκας
Η Πρώτη μας επιλογή πάντα...
Συχνές Ερωτήσεις

For more content follow us on kliniki

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω για περισσότερες πληροφορίες ή για να κλείσω ραντεβού;

Για να κλείσετε το ραντεβού σας, καλέστε καθημερινά στο 2311320043 ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε παρακάτω και θα σας καλέσουμε άμεσα.

Έχω λάβει από άλλον γιατρό γνωμάτευση για χειρουργείο, μπορώ να λάβω μια δεύτερη γνώμη;

Η απόφαση να υποβληθείτε σε μια επέμβαση, όπως και η επιλογή του γιατρού που θα την πραγματοποιήσει, είναι από τις σοβαρότερες που θα κληθείτε να λάβετε γύρω από την υγεία σας.

Μια δεύτερη γνώμη από έναν έμπειρο και εξειδικευμένο ορθοπαιδικό χειρουργό είναι επιβεβλημένη πριν την τελική απόφαση.

Με τη δεύτερη γνώμη:

- διασφαλίζετε πως η προτεινόμενη χειρουργική αντιμετώπιση είναι η κατάλληλη για εσάς
- μπορείτε λύσετε τυχόν απορίες
- μπορείτε να ενημερωθείτε για τα οφέλη και τους κινδύνους της
- ενημερώνεστε σχετικά με τις εναλλακτικές θεραπείες που μπορείτε να λάβετε

επικοινωνια

Συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.

Ευχαριστούμε, η αίτηση σας καταχωρήθηκε!
Oops! Something went terribly wrong.