Μαθησιακής Υποστήριξης
Γιατί να μας επιλέξετε;

Από το 2012, προσφέρεται από το τμήμα μας η δυνατότητα υποστήριξης των παιδιών που παρουσιάζουν διαταραχές στην ολόπλευρη ανάπτυξή τους, στο πλαίσιο μιας πολυδιάστατης δομής, όπως είναι η Κλινική “ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ”, με άμεση πρόσβαση σε κάθε είδους επιπλέον ιατρική υπηρεσία ή εξειδίκευση.


Ειδικά διαμορφωμένος χώρος για παιδιά

Οι υπηρεσίες παρέχονται σε κατάλληλα διαμορφωμένη πτέρυγα της Κλινικής, μακριά από τους θαλάμους νοσηλείας, σε χώρους που παιδιά και γονείς χαίρονται να βρίσκονται. Ο χώρος διαθέτει δική του είσοδο και φυσικά το δωρεάν παρκινγκ της Κλινικής. 


Για οποιαδήποτε πληροφορία ή για να κλείσετε ραντεβού, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Υπεύθυνη του Τμήματος
+30 2310 390 746 | +30 6942445512

Το Τμήμα Μαθησιακής Υποστήριξης της Κλινικής «ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ» παρέχει υπηρεσίες αξιολόγησης, παρέμβασης και συμβουλευτικής σε κάθε οικογένεια που αναζητά τρόπους για να δημιουργήσει τις ευνοϊκότερες συνθήκες για την ανάπτυξη του μαθησιακού δυναμικού του παιδιού της. 

 

Σε ποια παιδιά απευθύνονται οι υπηρεσίες του Τμήματος;

Οι υπηρεσίες μας απευθύνονται σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας, καθώς και σε εφήβους. Ενδεικτικά, από τις υπηρεσίες του τμήματος θα μπορούσαν να επωφεληθούν παιδιά που παρουσιάζουν:

 

Στόχος μας είναι η καθημερινή στήριξη των παιδιών και των οικογενειών τους


Παιδαγωγικές και θεραπευτικές υπηρεσίες

Το τμήμα παρέχει έναν πυρήνα υπηρεσιών υποστήριξης και συγκεκριμένα ειδικής αγωγής και λογοθεραπείας και συνεργάζεται κατά περίπτωση με επιστήμονες ενός μεγάλου εύρους ειδικοτήτων, όπως:



Οι παιδαγωγικές και θεραπευτικές υπηρεσίες που προσφέρει η διεπιστημονική ομάδα του τμήματος Μαθησιακής Υποστήριξης είναι οι εξής:

 

Τι προσφέρει το τμήμα στην Κλινική «ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ»;

Η αναγκαιότητας της διεπιστημονικής συνεργασίας

Η ύπαρξη ενός τέτοιου τμήματος μέσα σε μια Κλινική έχει πολλαπλά οφέλη. 

Από τη μία πλευρά, μας δίνεται η δυνατότητα να πλαισιώσουμε με τις κατάλληλες ιατρικές υπηρεσίες κάθε διάγνωση. Πολλά παιδιά που χαρακτηρίζονται «τεμπέλικα», «αδιάβαστα» ή «αργά» από τους δασκάλους, είναι επειδή δεν βλέπουν καλά. 


Ακόμη και επιληπτικές κρίσεις, οι λεγόμενες «αφαιρέσεις», μπορεί να θεωρηθούν απροσεξία και να μείνουν αδιάγνωστες.


Άλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα αναγκαιότητας της διεπιστημονικής συνεργασίας αποτελεί ο αυτισμός. Πολλές φορές, οι γονείς αποδίδουν την κοινωνική απόσυρση και την έλλειψη ανταπόκρισης του μικρού παιδιού σε ακοολογικά προβλήματα, χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Σε μία τέτοια περίπτωση, ο ΩΡΛ μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση του γρίφου. 


Τι είναι η Ειδική Αγωγή;

Η Ειδική Αγωγή αφορά τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες που παρέχονται στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, όπως Δυσλεξία, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας κ.λ.π. Ωστόσο, πολλά παιδιά αποτυγχάνουν να ανταποκριθούν στις σχολικές απαιτήσεις, χωρίς να μπορούν με ευκολία να ενταχθούν σε κάποια διαγνωστική κατηγορία. Έτσι, τα παιδιά που βιώνουν σχολική αποτυχία αποτελούν υποψήφιους για να τους παρασχεθεί ειδική αγωγή.



Πότε θα πρέπει κανείς να απευθυνθεί σε κάποιον ειδικό;

Δεν είναι λίγες οι φορές που οι γονείς καθυστερούν μία επίσκεψη στον ειδικό, γιατί ελπίζουν ότι μια δυσκολία είναι απλώς παροδική και θα ξεπεραστεί από μόνη της. Αν δεν ξεπεραστεί όμως; Όσο νωρίτερα απευθυνθεί κανείς στον ειδικό, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχει. Αν αναλογιστεί κανείς μάλιστα το ποσοστό εμφάνισης των μαθησιακών δυσκολιών, που μπορεί να αγγίξει το 20%, κανένας γονιός δε θα πρέπει να εφησυχάζει.


Λίγα λόγια για την κ. Ζωή Θεοδωρίδου, Ειδική Παιδαγωγό
Υπεύθυνη του Τμήματος Μαθησιακής Υποστήριξης



Η εμπειρία με τα παιδιά, μέσα σε ένα άρτια εξοπλισμένο περιβάλλον, γεννά συνεχώς ιδέες τις οποίες προσπαθούμε να διερευνήσουμε, να ανταλλάξουμε, να συζητήσουμε με ξένους συναδέλφους. Αποτελεί έναν κύκλο αντίληψης και δράσης. 


Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, για παράδειγμα, κληθήκαμε να διατελέσουμε Guest Editors στο ειδικό τεύχος Perspectives in Neuroscience of Special Education του Frontiers in Human Neuroscience. Ο κλάδος των Νευροεπιστημών του περιοδικού Frontiers ανέβηκε στην πρώτη θέση, σύμφωνα με το Journal Citation Reports (JCR) που παρέχεται από το Thomson Reuters. 


Αυτήν την εμπειρία μεταφέρω και στους φοιτητές, δείχνοντάς τους πώς γεφυρώνονται οι νευροεπιστήμες με την εκπαίδευση, η θεωρία με την πράξη. Στόχος μας είναι να υπηρετούμε την επιστήμη, όχι σε αποστειρωμένα εργαστήρια και αίθουσες διδασκαλίας, αλλά μέσα στην κοινωνία, η οποία τη χρειάζεται τώρα περισσότερο από ποτέ. 


Οι γιατροί του τμήματος:

No Doctors found.
Οι γιατροί του τμήματος:
No items found.

Χρήσιμες συμβουλές για τη νοσηλεία σας

Featured
Super Cool App

This app consider itself as a crayon, it might not be your favorite color but one day you'll need it to complete your picture.

Create Your Account Today!
Άρθρα

Διαβάστε τα τελευταία άρθρα μας. Βρείτε πληροφορίες σχετικά με διάφορες παθήσεις αλλά και συμβουλές για την υγεία σας.